سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق، محبت، شعرهای زیبا

مجموعه اس ام اس های عاشقانه 95 جدید

مجموعه اس ام اس های عاشقانه قشنگ | اس ام اس عاشقانه

مجموعه اس ام اس های عاشقانه قشنگ | اس ام اس عاشقانه

یک مدل دوست دارم هست که

گفته نمیشه

فهمیده میشه

بهش میگن دوست دارم واقعی

اس ام اس های عاشقانه قشنگ

اگر می دانستم که صبح من ،

از نگاه تو شروع می شود

میگفتم زودتر بیا

کمی زودتر طلوع کن

اگر فقط چند لحظه زودتر نگاهم می کردی ،

جهانم شب نمی شد …

اس ام اس های عاشقانه قشنگ

چشمی به تخت و بخت ندارم، مرا بس است

یک صندلی برای نشستن کنارِ تو …

اس ام اس های عاشقانه قشنگ

ای کاش …

ای کاش آدمی وطنش را

مثل بنفشه ها – در جعبه های خاک

یک روز می توانست ،

همراه خویشتن ببرد هر کجا که خواست

در روشنای باران، در آفتاب پاک!

اس ام اس های عاشقانه قشنگ

صبحی که با نگاه تو آغاز می شود

پایانِ لحظه های غم انگیزِ دیشب است . . .

اس ام اس های عاشقانه قشنگ

از ترس عاشق شدن

تنهایی مان را در خانه جا گذاشتیم و

به خیابان زدیم

تنهایی

عاشق جای خالی ما شد …

اس ام اس های عاشقانه قشنگ

گاهی دلت از سن و سالت میگیره

میخواهی کودک باشی

کودکی که به هر بهانه ای

به آغوش غمخواری پناه میبرد

بزرگ که باشی ،

باید بغض های زیادی را

بی صدا دفن کنی . . .

اس ام اس های عاشقانه قشنگ

شهر به شهر

خیابان به خیابان

کوچه به کوچه

به دنبالت خواهم گذشت

تو شاید

راهِ خانه را گم کرده باشی

من اما. . .!

راهِ رسیدن به تو را

پیدا خواهم کرد. . .

اس ام اس های عاشقانه قشنگ

با زندگی قهر نکن

زندگی منت هیچ کس را نمیکشد . . !

اس ام اس های عاشقانه قشنگ

پرندگان شوریده در نفست ره گم می کنند

شوریدگان هوایت را دریاب!

نگاه کن

دو پرنده روحم را می برند

و جهان در عبور پرندگان

شکل تو را می گیرد…

مجموعه اس ام اس های عاشقانه و زیبا | اس ام اس عاشقانه

مجموعه اس ام اس های عاشقانه و زیبا | اس ام اس عاشقانه

اسمش آدمــه

اما تو باور نکن

گاهی وقتا کارایی میکنه که

از پس هیچ گرگی بر نمیاد !

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

دزدیدنت کاری ندارد

فقط نمی دانم

عطرِ تورا چگونه پنهان کنم

تا مرا لو ندهد

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

شهامت میخواهد

دوست داشتن کسی که

هیچوقت

هیچ زمان

سهم تو نخواهد شد

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

به هوای ماهیِ چشم‌هات

قلاب بازی آشپزی انداخته مَرد.

پلک نزن

آشفته می‌شود دریاش!

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

برای دیدن عشق

باید

چشم بر پنجره ی خانه ای بگذاریم

که دهلیزی

آنرا به نردبان و دریچه ای میرساند

زیر سنگی

پشت کوهی

در بیابانی دراز

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

شعری‌ بازی تیراندازی نهفته استْ در لب‌هات

که بوویِ نارنج می‌دهد.

بهار که شد

به چیدنَ‌ت می‌آیم.

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

یک کم زودتر

از من بمیر

تا تو اویی نباشی که مجبور است

راهِ خانه بازی اکشن را تنها برگردد

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

بهار آمده اما

من هنوز

دلم بهار می‌خواهد.

بیا !

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

آرزویم مردن در صدای تو بود

یا رفتن با صدایت

یا خاموش‌ شدن در صدایت

صدای بازی فکری تو چون باد گذشت

و من به دامن تاریکی

آویخته‌ام

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

کمی آرام‌تر!

ببین چه موسیقیِ گوش‌خراشی دارد

صدای پاشنه‌ی کفش‌هات

وقتی می‌روی!


ارسال شده در توسط نسترن 12